Life is Simple .
The enddd ;'(
Wednesday, June 27, 2012 | 8:43 AM | 0 comments



Heyy uolls :') malas nak cakap banyak tajuk entry pun sedihh kan , mestilaa sebab lepas niehh aku dah tkde tempat nak bermanja :'< Pukul 3.36am irfan hntar text dekat aku . die mintak maaf dkat aku apa yg die dh buat dekat aku sebelum niehh . lepas niehh die anggap aku sbgai adik angkat die jehh . die dah tkde rasa sayang dekat aku ,  cinta dekat aku and bla blaaaa blaaa . sumpahh , aku bangun je aku terus nanges . Aku reply pnjang lebar sampai 7 page aku reply . Then die call aku , first die call aku letak , second time aku angkat dengan nada sedang menanges :'( Aku terkejut , aku dengar die pun menangis . Sumpahh , terkejut gila . Lagi bertambah aku nanges . kayy , pagi semlam die ada janji dekat aku 


Irfan's promise :
1. Die akan cari aku kalau hati die dah berubahhh...
act , banyak janji die .. tapi text die sume dlm phone lama .. 

Biy , aku tak kira kau terima aku balek ke tak. aku still sayangg dekat kau lagi, cinta dekat kau lagi. even semua perasaan tu sume dah takde dekat kau. Kalau betul kau akan carik aku balek, aku akan tunggu kau bile bile masa sayanggg. Demi kau, aku sanggup buat apa. Kau tengok gambar dekat atas tuuu. Seriously, aku rinduu kenangan tuu. Rindu nak peluk kau, kiss kau, gigit kau, cucuk pinggang kau, aku akan rinduuu sume tuu. aku tak akan buang nama kau dalam contact aku 'My Busuk' Gambar kau pulak aku bawak je kemana aku pegy. Bile aku dekat sekolah aku letak gambar kau dekat meja, nanti bile aku study aku akan ingat dekat kau. 



Hmmpp , lepas niehh dah takde text dari kau lagi ' bb ?' andd takde call dari kau lagi :'( aku mesti rindu nak gedik gedik dengan kau nanti. Lepas niehh dah tkde sape nak jadi delivery aku hantar makan dekat rumah. dah tkde sape nak teman aku tgk wayang. dah tkde dengar kau ketawa yang ala-ala pelik tuu. dah tkde sape nak tampa dahi aku. gelikan lutut aku. tkde dahh nampak lesung pipi kau, tahi lalat kau, hidung kau, parut operation kau yg dekat perut tuu, dah tak dapat jejalan dengan kau naik moto kau tuu. yg sedihhhh , lepas niehh dah tkde dgar ' bb ? I love you :* ' aku tak akan lupa sume tuu :'< 

disini aku nak buat pengakuan bahawa aku sangat la sayang and cinta Muhd Irfan bin Ramlan. Aku tak sanggup hidup tanpa die. Tiada siapa yg boleh pisahkan kami, melainkan Allah. Melovesyou forever and ever! you'r mineeeeee.

Older Post | Newer Post
The Disclaimer .

My Name is Nur Zafirah just called me Eyra , 16 yearsold , Negeri Sembilan . You follow me , I follow you back . Be nice here :)

Click this .

I You

Listen .

Credit .
Template by : AinaAina
Background and Cursor by : Kemetot
Tutorial by : Jaja
Pictures by : Encik Google | Puan We♥it