Life is Simple .
I'm lied
Friday, June 22, 2012 | 3:04 AM | 0 comments

Hey , guys ! miss you all :* tengok tajuk entry atas tuhh . Yes , seorang penipu ! Now , aku gaduh dengan Irfan :( 7 hari tak text dengan die pun , and die pun tak ingat nak text aku . Sumpahhh , sedihhh gila . Kayyy , first memang salah aku tipu die . Tapi aku takde niat nak tipu die . Aku nak jaga perasaan die , taknak bagi die marah , cemburu that why aku tipu die . Anddd second , sebab chat im dekat facebook aku . Dulu aku ada im dengan ex scandal aku . Lepastu , aku dah stop im die . Sebab malas nak layan ex aku , die kaki sex ! Aku geli ! Ada satu hari tuhh , cousin aku guna facebook aku . then dieorg layan ex aku tuhh , ada lahh chat lucah-2 . Act ,tuhh  bukan aku punn . Tapi , Irfan cakap tuhh bukan cousin aku but aku yang layan . He not trust me anymoreee :'|Aku dahh cuba untuk buat die percayakan aku balek , tapiii ...... hmmm ntahh laa . Selama 7 hari die tak text , tak calling , tak jumpa aku rindu dekat die sangatttt . Setiap malam aku nangis , peluk baju yang die bagi dekat aku dulu . Aku ingat balek moment yang pernah kiteorg lalui , aku nanges . Aku tengok gambar die dekat bwah bantal aku , aku nanges . Dah 2 hari aku pakai beg die pegy sekolah , rinduu nak tengok die pakai beg tuhhh . Handphone aku dah lama tak terima text dari die . Aku nak jumpee die ! Ya Allah , kau tabahkanlah hatiku nie untuk tempuh semua dugaan didlam hubungan aku . Aku selalu berdoa , hubungan aku dengan Irfan bersatu semula macam dulu . Aku rindu nak tengok die ketawa , senyum sampai keluar lesung pipi die tuhhh , cubit pipi aku , gigit telinga aku , cakap aku buncit , kiss aku hug aku , miss that ! Biyy , maafkan bb sebab buat biyy macam niehh . Bb sayang biyy sangat-sangat ! I love you so much ! Bb nak kita macam dulu , sampai orang cemburu tengok kite bersama :'| kayy , aku tengah nanges niehhh :'< Biyy , you'r in my heart forever and ever . Only you can make me happy ! kbyee Loveyou I :*:* 



Older Post | Newer Post
The Disclaimer .

My Name is Nur Zafirah just called me Eyra , 16 yearsold , Negeri Sembilan . You follow me , I follow you back . Be nice here :)

Click this .

I You

Listen .

Credit .
Template by : AinaAina
Background and Cursor by : Kemetot
Tutorial by : Jaja
Pictures by : Encik Google | Puan We♥it