Life is Simple .
Saya rindu awak !!
Saturday, July 21, 2012 | 1:00 AM | 0 comments

Assalammualaikum , hey guyss :'D korang sihat ? Alhamdulillah kalau sihat ;) Hmmp , dah sebulan aku single . But die dah jumpa pengganti aku , cepat betul ! Aku tak nak couple dengan sape2 selain Irfan :'( aku bersumpah tak kan couple ! Now die couple dengan Ohh Teraa a.k.a Teha . Dulu time couple dengan aku , kemain die hina si Teha sekarang die couple dengan Teha . Tipu lah kalau aku cakap aku tak sakit hati , memang aku sakit hati ! 'aku happy bila korang happy' hmmp cakap je , dalam hati memang hancur gile . Sejak kebelakangan niehh aku rindu dekat die . Teringat die panggil aku 'Bb........' nak nanges boleh T.T malam2 je nanges , haihhh sampai bila aku pun tak tahu . Aku selalu tengok gambar niehh kalau rindu dekat die.....


Tapi tu semua kenangan bagi aku yg tak akan aku lupakan :"( Sedihhh terok niehh . Kepada Teha , ingat pesan aku jaga die elok2 tau . Even die dh ada kau , aku still sayang die . Aku jujur la , memang aku sakit hati . Tapi aku akan cuba utk kawal sakit hati aku niehh and doakan yg terbaik untuk kebahagian korang <3 Andd kepada Muhamad Irfan bin Ramlan , eyra always sayang dekat Irfan . Memang eyra terkejut bila dpat tahu Irfan couple dgn Teha . Eyra tak boleh marah sebab kite dh takde apa2 hubungan . So , eyra hanya boleh doakan kebahagian Irfan . Melovesyouuu Muhamad Irfan :'* kbyeeee



Older Post | Newer Post
The Disclaimer .

My Name is Nur Zafirah just called me Eyra , 16 yearsold , Negeri Sembilan . You follow me , I follow you back . Be nice here :)

Click this .

I You

Listen .

Credit .
Template by : AinaAina
Background and Cursor by : Kemetot
Tutorial by : Jaja
Pictures by : Encik Google | Puan We♥it